Digitální komunikace pro prodejce aut

16 h (2 dny á 8 h bez přestávek), prezenční forma, pouze pro 15 účastníků, pro větší skupiny možnost volby termínů a místa.

Kurz je speciálně uzpůsoben pro prodejce automobilů, vychází již z našich dříve realizovaných kurzů a zároveň respektuje odlišnosti této profese. Kurz je obohacen
o praktické návody a postupy, které jsou určeny právě pro tento specifický segment. 
V kurzu se prodejce naučí jak se správně prezentovat na sociálních sítích, jak natočit jednoduché propagační video a upravit ho, specializovaný grafický editor Canva a jako třešnička na dortu se účastník kurzu naučí základy praktického využití umělé inteligence. Zákazník si v dnešní době nevybírá pouze automobil, ale také toho, kdo mu ho prezentuje/prodává. Soubor čtyř bloků, za účasti čtyř různých lektorů provede účastníky celou problematikou, a to při kladení důrazu na praktické využití nabytých vědomostí.

1. den

Základy komunikace na sociálních sítích, 4 hodiny 8–12 hod.

– představení jednotlivých sociálních sítí
– proč by měl být prodejce aut vidět
– která síť je nejvhodnější
– výhody, ale také nevýhody používání sociálních sítí v marketingu
– osobní značka a její komunikace na sociálních sítích
– založení a vytváření osobních profilů na sociálních sítích
– jak sbírat kontakty
– výběr vhodných formátů fotografií, textů a videí
– příklady úspěšných osobních profilů
– stručná analýza stávajících aktivit účastníků kurzu na sociálních sítích

Natáčení videí, 4 hodiny, 13–17 hod.

– úvod do problematiky publikování videa na sociálních sítích
– příprava na natáčení videí
– ukázka základních dovedností a schopností potřebných pro úspěšné natáčení videí
– rozdílnost provedení u jednotlivých technik
– komunikace před kamerou
– ukázky videí, natáčení spotů v různých prostředích a situacích
– používání grafiky, titulků a hudby pro zdůraznění obsahu
– natočení společného videa v rámci kurzu podle zadání lektora

2. den

Canva a její použití, 4 hodiny 8-12 hod.
– instalace Canvy
– co to vlastně Canva je a jak funguje
– základní funkce
– je lepší externí grafik, nebo ovládat Canvu?
– orientace v prostředí jak na webovém rozhraní, tak na mobilním zařízení
– ukázky tvorby grafiky a videí a jejich úpravy
– jednoduché šablony pro sociální sítě
– proč mít jednotný grafický layout
– nastavení pro tisk
– praktická cvičení

Umělá inteligence – AI (artificial inteligence) – základy, 4 hodiny
– úvod do AI
– umělá inteligence a její význam v osobnostním marketingu
– přehled využití v různých oblastech, ve kterých lze AI využít
– zjednodušení komunikace pomocí AI
– využití pro vylepšení nabídky a doporučení
– aplikace a softwarové nástroje pro AI
– tvoření a psaní blogů, textů prezentací atd.
– tvorba grafiky, fotografií, letáků atd. pomocí AI
– příklady použitá AI pro prodejce automobilů

Jednotlivé body obsahu kurzu jsou informativní a mohou se měnit v závislosti na potřebách účastníků. Kurz probíhá především formou diskuse s účastníky a je kladen důraz na praktické ukázky a cvičení.

Ceník:

Jednotlivec13 400 Kčvypsaný termín a místo, minimum 8 účastníků, maximum 15
Úhrada účastníkem2 412 Kčna základě standardní objednávky
 10 988 Kčje hrazeno z dotačního programu Národního plánu obnovy
realizovaného Ministerstvem práce a sociálních věcí www.planobnovycr.cz

Ceny jsou konečné, bez DPH, společnost není plátce DPH. Účastník se může kurzu zúčastnit až po úhradě poplatku.

V ceně je základní občerstvení, káva, voda.