Digitální nástroje
v akci

16 h (2 dny á 8 h bez přestávek), prezenční forma, pouze pro 15 účastníků, pro větší skupiny možnost volby termínů a místa.

Unikátní kurz za účasti čtyř specializovaných lektorů určený zejména pro živnostníky a malé podnikatele. Po absolvování kurzu by měl účastník umět pracovat se sociálními sítěmi, publikovat na ně kvalitní příspěvky, které budou přímo propagovat službu nebo zboží, které nabízí. A to nejenom po technické stránce, ale především po obsahové. Důraz je kladen na praktické využití.

1. den

Základy komunikace na sociálních sítích, 4 hodiny 8–12 hod.

  • představení jednotlivých sociálních sítí
  • výhody, ale také nevýhody používání sociálních sítí v marketingu
  • osobní značka a její komunikace na sociálních sítích
  • založení a vytváření osobních profilů na sociálních sítích
  • jak sbírat kontakty
  • výběr vhodných formátů fotografií, textů a videí
  • příklady úspěšných osobních profilů
  • stručná analýza stávajících aktivit účastníků kurzu na sociálních sítích

Natáčení videí, 4 hodiny, 13–17 hod.

  • úvod do problematiky publikování videa na sociálních sítích
  • příprava na natáčení videí
  • ukázka základních dovedností a schopností potřebných pro úspěšné natáčení videí
  • rozdílnost provedení u jednotlivých technik
  • komunikace před kamerou
  • ukázky videí, natáčení spotů v různých prostředích a situacích
  • používání grafiky, titulků a hudby pro zdůraznění obsahu
  • natočení společného videa v rámci kurzu podle zadání lektora

Jednotlivé body obsahu kurzu jsou informativní a mohou se měnit v závislosti na potřebách účastníků. Kurz probíhá především formou diskuse s účastníky a je kladen důraz na praktické ukázky a cvičení.

Účastníci kurzu by měli mít svoje vlastní PC.

2. den

Canva a její použití, 4 hodiny 8-12 hod.

  • instalace Canvy
  • co to vlastně Canva je a jak funguje
  • základní funkce
  • je lepší externí grafik, nebo ovládat Canvu?
  • orientace v prostředí jak na webovém rozhraní, tak na mobilním zařízení
  • ukázky tvorby grafiky a videí a jejich úpravy
  • jednoduché šablony pro sociální sítě
  • proč mít jednotný grafický layout
  • nastavení pro tisk
  • praktická cvičení

Umělá inteligence – AI (artificial inteligence) – základy, 4 hodiny

  • úvod do AI
  • umělá inteligence a a její význam v osobnostním marketingu
  • přehled využití v různých oblastech, ve kterých lze AI využít
  • zjednodušení komunikace pomocí AI
  • využití pro vylepšení nabídky a doporučení
  • AI chatboty pro automatizaci odpovědí na dotazy klientů
  • aplikace a softwarové nástroje pro AI
  • tvoření a psaní blogů, textů prezentací atd.
  • tvorba grafiky, fotografií, letáků atd. pomocí AI

Ceník:

 

Jednotlivec13 400 Kčvypsaný termín a místo, minimum 8 účastníků, maximum 15
Úhrada účastníkem2 412 Kčna základě standardní objednávky
 10 988 Kčje hrazeno z dotačního programu Národního plánu obnovy
realizovaného Ministerstvem práce a sociálních věcí www.planobnovycr.cz

Ceny jsou konečné, bez DPH, společnost není plátce DPH. Účastník se může kurzu zúčastnit až po úhradě poplatku.

V ceně je základní občerstvení, káva, voda.