16 h (2 dny á 8 h bez přestávek), prezenční forma
Workshop zaměřený na živnostníky, malé podnikatele, i širokou veřejnost, který má za cíl provést účastníky nastavením profilu a obsahové strategie na profesní sociální síti LinkedIn tak, aby jim přinesl nové příležitosti i kontakty. Po absolvování kurzu by měl účastník mít povědomí o způsobu komunikace na sociální síti LinkedIn, ujasněnou strategii komunikace na LinkedIn, nastavený osobní LI profil, schopnost publikovat na LinkedIn takové příspěvky, které budou zaměřeny na správnou cílovou skupinu a budou mu přinášet nové obchodní kontakty a příležitosti. Workshop se opírá o praktické příklady a práci v menších týmech a koučovací otázky a techniky, které efektivně pomohou ujasnit si individuální cíle každého účastníka. Účastníci si odnesou funkční obsahový plán na následující měsíc a konkrétní první příspěvky, které bude stačit už jen zveřejnit.
Nastavení profilu, osobní strategie komunikace na LinkedIn, 4 hodiny 8–12 hod.
LinkedIn a využití jeho potenciálu, 4 hodiny 13-17 hod.
Jednotlivé body obsahu kurzu jsou informativní a mohou se měnit v závislosti na potřebách účastníků. Kurz probíhá především formou diskuse s účastníky a je kladen důraz na praktické ukázky a cvičení.
Účastníci kurzu by měli mít svoje vlastní PC.
Jednotlivec | 12 900 Kč | vypsaný termín a místo, minimum 8 účastníků, maximum 15 |
Úhrada účastníkem | 2 322 Kč | na základě standardní objednávky |
10 578 Kč | je hrazeno z dotačního programu Národního plánu obnovy realizovaného Ministerstvem práce a sociálních věcí www.planobnovycr.cz |
Ceny jsou konečné, bez DPH, společnost není plátce DPH. Účastník se může kurzu zúčastnit až po úhradě poplatku.
V ceně je základní občerstvení, káva, voda.
Obsahová strategie a obsahový plán na LinkedIn, 4 hodiny 8-12 hod.
Příspěvky na první týden, 4 hodiny, 13–17 hod.
© TERAS Media s.r.o.