Jak získat na LinkedIn 1000 sledujících
Popis
1. den
Nastavení profilu, osobní strategie komunikace na LinkedIn, 4 hodiny 8-12 hod.
- základní představení potenciálu a výhod sociální sítě LinkedIn
- stručná analýza stávajících aktivit účastníků kurzu na sociálních sítích
- nejčastější chyby uživatelů LinkedIn a jak se jim vyvarovat
- praktické cvičení (ujasnění cílové skupiny a osobní strategie pro komunikaci na LinkedIn)
- příklady úspěšných osobních profilů
- založení a vytvoření osobního profilu na LinkedIn, zabezpečení profilu, nastavení vlastní adresy
- mobilní aplikace / přihlášení v prohlížeči
- jazykové mutace profilu (čeština vs. angličtina)
- nastavení klíčových částí osobního profilu
- ideální profilové foto, přitažlivý banner
LinkedIn a využití jeho potenciálu, 4 hodiny 13-17 hod.
- práce s referencemi na LinkedIn
- představení praktických funkcí sítě LinkedIn
- vyhledávání relevantních kontaktů potenciálních obchodních partnerů
- ověřené tipy pro efektivní budování sítě kontaktů
- praktické cvičení (vytvoření osobního pozvání k propojení na LinkedIn)
- jak na LinkedIn pracovat s firemní značkou (úvod do firemního profilu, ambasadoring)
- potenciál komunit na LinkedIn
- práce s osobní značkou na LinkedIn
- praktické cvičení (nalezení vlastní jedinečné značky)
2. den
Obsahová strategie a obsahový plán na LinkedIn, 4 hodiny 8-12 hod.
- výběr vhodných formátů fotografií, textů a videí
- jak na LinkedIn pracovat s hashtagy
- základy strategické komunikace opřené o model STDC
- kdy a jak často publikovat
- seznámení s jednotlivými typy příspěvků, které lze na LinkedIn publikovat
- praktické cvičení (tvorba obsahového plánu)
Příspěvky na první týden, 4 hodiny, 13-17 hod.
- jak začít psát první příspěvky
- jakou grafikou příspěvky doplnit
- jaké typy příspěvků na LinkedIn fungují a čem všem můžete psát
- jak vytvořit virální post
- jak pravidelně publikovat pokud neradi píšete
- jak využít umělou inteligenci pro inspiraci na příspěvky
- jak využít umělou inteligenci při vlastní tvorbě příspěvků
- tipy pro větší dosahy příspěvků (co dělat před a po zveřejní příspěvku)
- praktické cvičení (vytvoření příspěvků na první týden)
Jednotlivé body obsahu kurzu jsou informativní a mohou se měnit v závislosti na potřebách účastníků. Kurz probíhá především formou diskuse s účastníky a je kladen důraz na praktické ukázky a cvičení.
Účastníci kurzu by měli mít svoje vlastní PC.
Ceník:
Cena kurzu pro 1 osobu: 11 900 Kč
Úhrada účastníkem 2 142 Kč
Úhrada NPO: 9 758 Kč
Je hrazeno z dotačního programu Národního plánu obnovy (NPO) realizovaného Ministerstvem práce a sociálních věcí (MPSV), www.planobnovycr.cz.
Ceny jsou konečné, bez DPH, společnost není plátce DPH.
V ceně je základní drobné občerstvení, káva a voda.
Účastník se může kurzu zúčastnit až po úhradě poplatku.
Poskytovatel si vyhrazuje právo neuskutečnit kurz při počtu účastníků menším než 8. Maximum účastníků na kurzu je 15.
Více informací včetně termínů najdete na stránkách úřadu práce.
Návod na přihlášení na kurz: Návod LinkedIn
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.