Základy efektivní digitální komunikace

Neohodnoceno
 
 

16 hodin (2 dny po 8 hodinách bez přestávek), prezenční forma, pouze pro 15 účastníků, pro větší skupiny možnost volby termínů a místa. 

Kurz je určen pro ty, kteří se chtějí orientovat ve složitých cestách a nástrahách digitální komunikace, zejména pak natáčení videí a jejich úpravou, specializovaným grafickým editorem Canva a jako třešnička na dortu se účastník kurzu naučí základy praktického využití umělé inteligence.

Soubor čtyř bloků, za účasti čtyř různých lektorů provede účastníky celou problematikou, a to při kladení důrazu na praktické využití nabytých vědomostí.

 

Dostupnost Skladem (>5 ks)
2 412 Kč    
Kategorie Vzdělávání
 

1. DEN

Základy komunikace na sociálních sítích, 4 hodiny 8-12 hod.      

  • představení jednotlivých sociálních sítí
  • výhody, ale také nevýhody používání sociálních sítí v marketingu
  • osobní značka a její komunikace na sociálních sítích
  • založení a vytváření osobních profilů na sociálních sítích
  • jak sbírat kontakty
  • výběr vhodných formátů fotografií, textů a videí
  • příklady úspěšných osobních profilů
  • stručná analýza stávajících aktivit účastníků kurzu na sociálních sítích

 
Natáčení videí, 4 hodiny 13-17 hod.

  • úvod do problematiky publikování videa na sociálních sítích
  • příprava na natáčení videí
  • ukázka základních dovedností a schopností potřebných pro úspěšné natáčení videí
  • rozdílnost provedení u jednotlivých technik
  • komunikace před kamerou
  • ukázky videí, natáčení spotů v různých prostředích a situacích
  • používání grafiky, titulků a hudby pro zdůraznění obsahu
  • natočení společného videa v rámci kurzu podle zadání lektora


2. DEN

Canva a její použití, 4 hodiny 8-12 hod.

  • instalace Canvy
  • co to vlastně Canva je a jak funguje
  • základní funkce
  • je lepší externí grafik, nebo ovládat Canvu?
  • orientace v prostředí jak na webovém rozhraní, tak na mobilním zařízení
  • ukázky tvorby grafiky a videí a jejich úpravy
  • jednoduché šablony pro sociální sítě
  • proč mít jednotný grafický layout
  • nastavení pro tisk
  • praktická cvičení

 
Umělá inteligence – AI (artificial intelligence), 4 hodiny 13-17 hod.

  • úvod do AI
  • umělá inteligence a její význam v osobnostním marketingu
  • přehled využití v různých oblastech, ve kterých lze AI využít
  • zjednodušení komunikace pomocí AI
  • využití pro vylepšení nabídky a doporučení
  • aplikace a softwarové nástroje pro AI
  • tvoření a psaní blogů, textů prezentací atd.
  • tvorba grafiky, fotografií, letáků atd. pomocí AI

 

Jednotlivé body obsahu kurzu jsou informativní a mohou se měnit v závislosti na potřebách účastníků. Kurz probíhá především formou diskuse s účastníky a je kladen důraz na praktické ukázky a cvičení.

Účastníci kurzu by měli mít svoje vlastní PC + myš.

Ceník:

Cena kurzu pro 1 osobu: 13 400 Kč

Úhrada účastníkem         2 412 Kč      

Úhrada NPO:                     10 988 Kč
Je hrazeno z dotačního programu Národního plánu obnovy (NPO) realizovaného Ministerstvem práce a sociálních věcí (MPSV), www.planobnovycr.cz

Ceny jsou konečné, bez DPH, společnost není plátce DPH. 

V ceně je základní drobné občerstvení, káva a voda.

Účastník se může kurzu zúčastnit až po úhradě poplatku

Poskytovatel si vyhrazuje právo neuskutečnit kurz při počtu účastníků menším než 8. Maximum účastníků na kurzu je 15.

Více informací včetně termínů najdete na stránkách úřadu práce.                                           

Návod na přihlášení na kurz: Návod Základy efektivní digitální komunikace 

 

 

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat komentář
Nevyplňujte toto pole:
Bezpečnostní kontrola