Základy efektivní digitální komunikace
Popis
1. DEN
Základy komunikace na sociálních sítích, 4 hodiny 8-12 hod.
- představení jednotlivých sociálních sítí
- výhody, ale také nevýhody používání sociálních sítí v marketingu
- osobní značka a její komunikace na sociálních sítích
- založení a vytváření osobních profilů na sociálních sítích
- jak sbírat kontakty
- výběr vhodných formátů fotografií, textů a videí
- příklady úspěšných osobních profilů
- stručná analýza stávajících aktivit účastníků kurzu na sociálních sítích
Natáčení videí, 4 hodiny 13-17 hod.
- úvod do problematiky publikování videa na sociálních sítích
- příprava na natáčení videí
- ukázka základních dovedností a schopností potřebných pro úspěšné natáčení videí
- rozdílnost provedení u jednotlivých technik
- komunikace před kamerou
- ukázky videí, natáčení spotů v různých prostředích a situacích
- používání grafiky, titulků a hudby pro zdůraznění obsahu
- natočení společného videa v rámci kurzu podle zadání lektora
2. DEN
Canva a její použití, 4 hodiny 8-12 hod.
- instalace Canvy
- co to vlastně Canva je a jak funguje
- základní funkce
- je lepší externí grafik, nebo ovládat Canvu?
- orientace v prostředí jak na webovém rozhraní, tak na mobilním zařízení
- ukázky tvorby grafiky a videí a jejich úpravy
- jednoduché šablony pro sociální sítě
- proč mít jednotný grafický layout
- nastavení pro tisk
- praktická cvičení
Umělá inteligence – AI (artificial intelligence), 4 hodiny 13-17 hod.
- úvod do AI
- umělá inteligence a její význam v osobnostním marketingu
- přehled využití v různých oblastech, ve kterých lze AI využít
- zjednodušení komunikace pomocí AI
- využití pro vylepšení nabídky a doporučení
- aplikace a softwarové nástroje pro AI
- tvoření a psaní blogů, textů prezentací atd.
- tvorba grafiky, fotografií, letáků atd. pomocí AI
Jednotlivé body obsahu kurzu jsou informativní a mohou se měnit v závislosti na potřebách účastníků. Kurz probíhá především formou diskuse s účastníky a je kladen důraz na praktické ukázky a cvičení.
Účastníci kurzu by měli mít svoje vlastní PC + myš.
Ceník:
Cena kurzu pro 1 osobu: 13 400 Kč
Úhrada účastníkem 2 412 Kč
Úhrada NPO: 10 988 Kč
Je hrazeno z dotačního programu Národního plánu obnovy (NPO) realizovaného Ministerstvem práce a sociálních věcí (MPSV), www.planobnovycr.cz.
Ceny jsou konečné, bez DPH, společnost není plátce DPH.
V ceně je základní drobné občerstvení, káva a voda.
Účastník se může kurzu zúčastnit až po úhradě poplatku.
Poskytovatel si vyhrazuje právo neuskutečnit kurz při počtu účastníků menším než 8. Maximum účastníků na kurzu je 15.
Více informací včetně termínů najdete na stránkách úřadu práce.
Návod na přihlášení na kurz: Návod Základy efektivní digitální komunikace
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.