Základy efektivní digitální komunikace

Neohodnoceno
 
 

16 h (2 dny, 8 h bez přestávek), prezenční forma, pouze pro 15 účastníků, pro větší skupiny možnost volby termínů a místa. 

Kurz je určen pro ty, kteří se chtějí orientovat ve složitých cestách a nástrahách digitální komunikace, zejména pak natáčení videí, jejich úpravou, specializovaným software Canva a jako třešnička na dortu se účastník kurzu naučí základy praktického využití umělé inteligence.

Soubor čtyř bloků, za účasti čtyř různých lektorů provede účastníky celou problematikou a to při kladení důrazu na praktické využití nabytých vědomostí.

 

Dostupnost Skladem (>5 ks)
Cena 1 993,39 Kč bez DPH
2 412 Kč    
Kategorie Vzdělávání
 

1. den 

Základy komunikace na sociálních sítích, 4 hodiny 8–12 hod.

  • představení jednotlivých sociálních sítí
  • výhody, ale také nevýhody používání sociálních sítí v marketingu
  • osobní značka a její komunikace na sociálních sítích
  • založení a vytváření osobních profilů na sociálních sítích
  • jak sbírat kontakty
  • výběr vhodných formátů fotografií, textů a videí
  • příklady úspěšných osobních profilů
  • stručná analýza stávajících aktivit účastníků kurzu na sociálních sítích

    Natáčení videí, 4 hodiny, 13–17 hod.
  • úvod do problematiky publikování videa na sociálních sítích
  • příprava na natáčení videí
  • ukázka základních dovedností a schopností potřebných pro úspěšné natáčení videí
  • rozdílnost provedení u jednotlivých technik
  • komunikace před kamerou
  • ukázky videí, natáčení spotů v různých prostředích a situacích
  • používání grafiky, titulků a hudby pro zdůraznění obsahu
  • natočení společného videa v rámci kurzu podle zadání lektora

2. den

Canva a její použití, 4 hodiny 8-12 hod.

  • instalace Canvy
  • co to vlastně Canva je a jak funguje
  • základní funkce
  • je lepší externí grafik, nebo ovládat Canvu?
  • orientace v prostředí jak na webovém rozhraní, tak na mobilním zařízení
  • ukázky tvorby grafiky a videí a jejich úpravy
  • jednoduché šablony pro sociální sítě
  • proč mít jednotný grafický layout
  • nastavení pro tisk
  • praktická cvičení

 

Umělá inteligence – AI (artificial inteligence) – základy, 4 hodiny

  • úvod do AI
  • umělá inteligence a její význam v osobnostním marketingu
  • přehled využití v různých oblastech, ve kterých lze AI využít
  • zjednodušení komunikace pomocí AI
  • využití pro vylepšení nabídky a doporučení
  • aplikace a softwarové nástroje pro AI
  • tvoření a psaní blogů, textů prezentací atd.
  • tvorba grafiky, fotografií, letáků atd. pomocí AI

 

Jednotlivé body obsahu kurzu jsou informativní a mohou se měnit v závislosti na potřebách účastníků. Kurz probíhá především formou diskuse s účastníky a je kladen důraz na praktické ukázky a cvičení.

Účastníci kurzu by měli mít svoje vlastní PC + myš.

Ceník:

Jednotlivec                       13 400 Kč        vypsaný termín a místo, minimum 8 účastníků, maximum 15

Úhrada účastníkem         2 412 Kč        na základě standardní objednávky

                                            10 988 Kč        je hrazeno z dotačního programu Národního plánu obnovy

realizovaného Ministerstvem práce a sociálních věcí  www.planobnovycr.cz  

Více informací najdete na stránkách úřadu práce.                                               

Ceny jsou konečné, bez DPH, společnost není plátce DPH. Účastník se může kurzu zúčastnit až po úhradě poplatku.  

V ceně je základní občerstvení, káva, voda.

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat komentář
Nevyplňujte toto pole:
Bezpečnostní kontrola