Základy efektivní digitální komunikace

Neohodnoceno
 
 

16 h (2 dny, 8 h bez přestávek), prezenční forma, pouze pro 15 účastníků, pro větší skupiny možnost volby termínů a místa. 

Kurz je určen pro ty, kteří se chtějí orientovat ve složitých cestách a nástrahách digitální komunikace, zejména pak natáčení videí, jejich úpravou, specializovaným software Canva a jako třešnička na dortu se účastník kurzu naučí základy praktického využití umělé inteligence.

Soubor čtyř bloků, za účasti čtyř různých lektorů provede účastníky celou problematikou a to při kladení důrazu na praktické využití nabytých vědomostí.

 

Dostupnost Skladem (>5 ks)
2 412 Kč    
Kategorie Vzdělávání
 

1. den 

Základy komunikace na sociálních sítích, 4 hodiny 8–12 hod.

– představení jednotlivých sociálních sítí
– výhody, ale také nevýhody používání sociálních sítí v marketingu
– osobní značka a její komunikace na sociálních sítích
– založení a vytváření osobních profilů na sociálních sítích
– jak sbírat kontakty
– výběr vhodných formátů fotografií, textů a videí
– příklady úspěšných osobních profilů
– stručná analýza stávajících aktivit účastníků kurzu na sociálních sítích


Natáčení videí, 4 hodiny, 13–17 hod.

– úvod do problematiky publikování videa na sociálních sítích
– příprava na natáčení videí
– ukázka základních dovedností a schopností potřebných pro úspěšné natáčení videí
– rozdílnost provedení u jednotlivých technik
– komunikace před kamerou
– ukázky videí, natáčení spotů v různých prostředích a situacích
– používání grafiky, titulků a hudby pro zdůraznění obsahu
– natočení společného videa v rámci kurzu podle zadání lektora

2. den

Canva a její použití, 4 hodiny 8-12 hod.
– instalace Canvy
– co to vlastně Canva je a jak funguje
– základní funkce
– je lepší externí grafik, nebo ovládat Canvu?
– orientace v prostředí jak na webovém rozhraní, tak na mobilním zařízení
– ukázky tvorby grafiky a videí a jejich úpravy
– jednoduché šablony pro sociální sítě
– proč mít jednotný grafický layout
– nastavení pro tisk
– praktická cvičení

Umělá inteligence – AI (artificial inteligence) – základy, 4 hodiny
– úvod do AI
– umělá inteligence a její význam v osobnostním marketingu
– přehled využití v různých oblastech, ve kterých lze AI využít
– zjednodušení komunikace pomocí AI
– využití pro vylepšení nabídky a doporučení
– aplikace a softwarové nástroje pro AI
– tvoření a psaní blogů, textů prezentací atd.
– tvorba grafiky, fotografií, letáků atd. pomocí AI

Jednotlivé body obsahu kurzu jsou informativní a mohou se měnit v závislosti na potřebách účastníků. Kurz probíhá především formou diskuse s účastníky a je kladen důraz na praktické ukázky a cvičení.

Účastníci kurzu by měli mít svoje vlastní PC + myš.

 

Ceník:

Jednotlivec                   13 400 Kč        vypsaný termín a místo, minimum 8 účastníků, maximum 15

Úhrada účastníkem         2 412 Kč        na základě standardní objednávky

                                    10 988 Kč        je hrazeno z dotačního programu Národního plánu obnovy

realizovaného Ministerstvem práce a sociálních věcí  www.planobnovycr.cz  

                                               

Ceny jsou konečné, bez DPH, společnost není plátce DPH. Účastník se může kurzu zúčastnit až po úhradě poplatku.  

V ceně je základní občerstvení, káva, voda.

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat komentář
Nevyplňujte toto pole: